#NIEferie - artykuły i poradniki - środowisko szkolne
Materiały wypracowane przez konsultantów ROM-E „Metis” z wskazówkami psychologów co do zachowania w sytuacji, w jakiej się Wy i Wasi uczniowie znaleźliście, jak i inne materiały edukacyjne.
Wspomagamy, kształtujemy postawy, wychowujemy
"Pokaż mi swoje emocje" - zabawy dla dzieci młodszych. Część III
Opublikowano 10 listopada 2020
Nauczyciele i rodzice - czy mogą być sojusznikami w szkolnych konfliktach? Część I
Opublikowano 6 listopada 2020
"Pokaż mi swoje emocje" - zabawy dla dzieci młodszych. Część II
Opublikowano 23 października 2020
Mediacje rówieśnicze - warunki powodzenia i rozwiązania praktyczne
Opublikowano 19 czerwca 2020
"Pokaż mi swoje emocje" - zabawy dla dzieci młodszych. Część I
Opublikowano 5 czerwca 2020
"Rodzice też potrafią" - podszepnik dla artystów dużych i małych - część IV
Opublikowano 28 maja 2020
Mediacje rówieśnicze - wdrażanie krok po kroku
Opublikowano 26 maja 2020
Mamo, tato... pobawmy się RAZEM
Opublikowano 26 maja 2020
Mediacje rówieśnicze - od czego zacząć?
Opublikowano 13 maja 2020
Poradnik dla ósmoklasistów i maturzystów - do przygotowania się do powtórek
Opublikowano 13 maja 2020
Mediacje rówieśnicze - dlaczego warto?
Opublikowano 24 kwietnia 2020
Zdrowy styl życia profilaktyką zaburzeń emocjonalno-społecznych
Opublikowano 24 kwietnia 2020
"Rodzice też potrafią" - podszepnik dla artystów dużych i małych - część III
Opublikowano 20 kwietnia 2020
Mediacje w szkole - jedna z form dochodzenia do porozumienia
Opublikowano 20 kwietnia 2020
Mamo, tato... pobawmy się RAZEM
Opublikowano 20 kwietnia 2020
Cichy Przyjaciel w naszym domu
Opublikowano 15 kwietnia 2020
Kształcenie i wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w okresie zawieszenia zajęć
Opublikowano 10 kwietnia 2020
Ze świata offline do świata online. Kontakt - Relacja - Emocje. Część 2
Opublikowano 8 kwietnia 2020
Rozmowy w kręgu - jak pomóc uczniom rozwiązać konflikt nie uciekając się do arbitrażu
Opublikowano 8 kwietnia 2020
Nowoczesne technologie w pracy nauczyciela jako szansa na edukację przyszłości
Opublikowano 8 kwietnia 2020
Świąteczne dekoracje z papieru
Opublikowano 7 kwietnia 2020
Czym jest autyzm?
Opublikowano 6 kwietnia 2020
Proste, domowe gry zręcznościowe - część II
Opublikowano 6 kwietnia 2020
Mamo, tato... pobawmy się RAZEM
Opublikowano 6 kwietnia 2020
Ze świata offline do świata online. Jak utrzymać relacje z uczniami. Część 1
Opublikowano 6 kwietnia 2020
Kształcenie i wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w okresie zawieszenia zajęć
Opublikowano 2 kwietnia 2020
Talenty, mocne strony, predyspozycje - czas na myślenie o przyszłości
Opublikowano 1 kwietnia 2020
Jakich kompetencji potrzebują nauczyciele, aby wzbudzić motywację osiągnięć uczniów?
Opublikowano 1 kwietnia 2020
Kształcenie i wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w okresie zawieszenia zajęć
Opublikowano 31 marca 2020
Pedagog i psycholog szkolny zdalnie?
Opublikowano 31 marca 2020
Psychologiczne aspekty odżywiania się dzieci, młodzieży i dorosłych
Opublikowano 30 marca 2020
Dlaczego uczenie się w domu powinno być bardziej samokierujące i mniej uporządkowane
Opublikowano 27 marca 2020
"Rodzice też potrafią" - podszepnik dla artystów dużych i małych - część II
Opublikowano 27 marca 2020
Praca w czasach zarazy
Opublikowano 27 marca 2020
Mamo, tato... pobawmy się RAZEM. Propozycje zabaw i gier dydaktycznych dla młodszych dzieci - część I
Opublikowano 26 marca 2020
AutomoTYwacja, czyli jak pokonać niechcemisięstwo
Opublikowano 26 marca 2020
Wirtualne relacje i wirtualne wychowanie
Opublikowano 26 marca 2020
Dlaczego w konflikcie współpraca się opłaca?
Opublikowano 26 marca 2020
Siła pozytywnego kontaktu
Opublikowano 26 marca 2020, zmieniono 1 kwietnia 2020
Historyjka społeczna dla młodszych uczniów z autyzmem. Dlaczego muszę uczyć się w domu.
Opublikowano 26 marca 2020
Wielkie (domowe) poszukiwania
Opublikowano 24 marca 2020
Emocje w konflikcie - czy są nam do czegoś potrzebne?
Opublikowano 23 marca 2020
Już za chwilę matura
Opublikowano 23 marca 2020
Konflikt w szkole - nie taki straszny jak go malują
Opublikowano 23 marca 2020
Film i wychowanie. Lekcja wychowawcza online
Opublikowano 23 marca 2020
Sketchnotki Bogusi o koronawirusie
Opublikowano 20 marca 2020, zmieniono 14 kwietnia 2020
Proste, domowe gry zręcznościowe
Opublikowano 20 marca 2020, zmieniono 6 kwietnia 2020
Poradnik antystresowy dla maturzystów "Życie w pośpiechu"
Opublikowano 20 marca 2020
Test. Czy jesteś rezylientny?
Opublikowano 20 marca 2020
Komunikacja społeczna w cyberprzestrzeni jako źródło zagrażające współczesnej rodzinie
Opublikowano 20 marca 2020
"Rodzice też potrafią" - podszepnik dla artystów dużych i małych - część I
Opublikowano 18 marca 2020
O tym, co Bajka zgubiła..., czyli jak bawić się kreatywnie
Opublikowano 18 marca 2020
W co się bawić, w co się bawić? Czyli co zrobić, gdy mamy teraz dzieci w domu?
Opublikowano 16 marca 2020