#NIEferie - artykuły i poradniki - środowisko szkolne
Materiały wypracowane przez konsultantów ROM-E „Metis” z wskazówkami psychologów co do zachowania w sytuacji, w jakiej się Wy i Wasi uczniowie znaleźliście, jak i inne materiały edukacyjne.
Uczymy jak uczyć
Wyobraź sobie... - znaczenie wyobraźni w procesie uczenia się. Część 1
Opublikowano 25 września 2020
W wakacyjnym nastroju
Opublikowano 11 lipca 2020
Praca online z nastolatkiem z zespołem Aspergera
Opublikowano 22 maja 2020
Dostosowania - aspekt prawny, uczeń z zespołem Aspergera
Opublikowano 22 maja 2020
Przygotowanie ucznia z zespołem Aspergera do egzaminu ósmoklasisty
Opublikowano 22 maja 2020
Variety is a spice of life - czyli gdzie szukać nietuzinkowych materiałów do nauki języka angielskiego
Opublikowano 22 maja 2020
Bądź kreatywny - ZRÓB TO SAM!
Opublikowano 30 kwietnia 2020, zmieniono 7 maja 2020
Powtórka z Jengą
Opublikowano 7 kwietnia 2020
WIELKANOCNE JAJO - kreatywne propozycje wykonania ozdób świątecznych
Opublikowano 7 kwietnia 2020
"Wyprzedź" system, czyli autonomia ucznia w praktyce
Opublikowano 7 kwietnia 2020
(S)Koncentruj się... spotkanie 3
Opublikowano 1 kwietnia 2020
(S)Koncentruj się... spotkanie 2
Opublikowano 27 marca 2020
(S)Koncentruj się... spotkanie 1
Opublikowano 27 marca 2020
Strzał w dziesiątkę czyli edukacyjne BINGO
Opublikowano 24 marca 2020
Zaszyfrowana nauka, czyli jak auto dotarło do Oxfordu
Opublikowano 24 marca 2020
Poznajemy przyrodę... NIE WYCHODZĄC Z DOMU
Opublikowano 24 marca 2020
Czy można motywować zdalnie?
Opublikowano 23 marca 2020
Dziecko ze spektrum autyzmu - nauka w domu - co podpowiedzieć rodzicom?
Opublikowano 23 marca 2020
Jak kształtować kompetencje kluczowe? Metody pracy z uczniami
Opublikowano 20 marca 2020
Powtórki z kółkiem i krzyżykiem
Opublikowano 20 marca 2020
Jak zbudować grę matematyczną z dzieckiem
Opublikowano 19 marca 2020