Rola tutoringu we współczesnej szkole

Zapraszamy dyrektorów i nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych, pedagogów i psychologów szkolnych do udziału w warsztatach

Rola tutoringu we współczesnej szkole.

Cele:

Tutoring może znaleźć zastosowanie w szkole, tak w podstawowej, gimnazjalnej, jak i ponadgimnazjalnej. Tutor może prowadzić tutoriale (czyli spotkania dla jednego, bądź niewielkiej grupki uczniów) dla chętnych uczniów i takich, którzy tego potrzebują (olimpijczycy, indywidualny tryb nauczania, uczniowie ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi). Jego działania mogą być znakomitym uzupełnieniem dydaktycznej oferty szkoły. Tutor może również pracować w systemie klasowo – wychowawczym albo przejmując zadania wychowawcy klasy w odniesieniu do maksymalnie dziesięciu uczniów, albo wspierając wychowawcę klasy, pracując z dziesiątką jego wychowanków. Tutor w szkole wprowadza nową jakość pracy indywidualnej z uczniem dlatego jego praca różni się znacząco od pracy innych nauczycieli. Tutor może również spełniać bardzo ważną rolę w systemie edukacji domowej.

Opis szkolenia:

  1. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z prezentacją na temat roli tutoringu w szkołach zagranicznych.
  2. Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały dotyczące zagadnienia tutoringu.
  3. Uczestnicy szkolenia w 3-osobowych zespołach analizują otrzymane materiały.
  4. Uczestnicy szkolenia przedstawiają wnioski dotyczące własne możliwości w tutoringu.

Termin: 25 stycznia 2010 r. od godz. 14:00

Koszt udziału: 15 zł

Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach prosimy o przesłanie wypełnionej i podpisanej karty zgłoszenia faksem lub pocztą. Aby pobrać kartę zgłoszenia, kliknij tutaj.

Fax: 32 209 53 13
Adres: ROM-E Metis, 40-530 Katowice, ul. Drozdów 21

Istnieje także możliwość zgłoszenia online.

Dodatkowych informacji udziela koordynator – Anna Dzięgiel:

tel.: 32 209 53 12 lub 14 wew. 112
e-mail:

Opublikowano 8 września 2009
Zarchiwizowano 25 stycznia 2010
Wróć