Strategia kształcenia wyprzedzającego w praktyce
Informacja archiwalna
Zarchiwizowano 7 czerwca 2022
Jak się uczysz, tak umiesz...
S. Dylak, Architektura wiedzy w szkole,
Difin Sa, Warszawa 2013, str. 46
Przywołana w tytule strategia kształcenia wyprzedzającego (SKW) była przedmiotem trzyletniego projektu Kolegium Śniadeckich – innowacyjny program nauczania przedmiotów przyrodniczych, realizowanego przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pomysł nauczania wyprzedzającego powstał w roku 2009, a sama strategia, jako propozycja dydaktyczna, została opracowana w zespole Zakładu Pedeutologii Wydziału Studiów Edukacyjnych UAM rok później.
Co jest istotą nauczania wyprzedzającego? Jakie role i zadania stoją przed nauczycielem, a jakie przed uczniami? Jakie są etapy strategii kształcenia wyprzedzającego? Zainteresowanych odpowiedziami na te pytania zapraszamy na kurs doskonalący Strategia kształcenia wyprzedzającego w praktyce.
Czas trwania: 30 godz.
Termin:
25 maja 2022r. w godz. 15:00 – 17:15 – spotkanie 1 (face to face, etap aktywacji)
26 maja 2022 r. do 2 czerwca 2022 r. – praca na platformie Moodle (etap przetwarzania)
6 czerwca 2022 r. godz. 15:00 – 17:15 – spotkanie 2 (face to face, etap systematyzacji)
7 czerwca 2022 r. do 12 czerwca 2022 r. – praca na platformie Moodle (etap ewaluacji)
Miejsce zajęć: ROM-E Metis w Katowicach
Warunki uczestnictwa
Koszt udziału: 50 zł
Termin płatności: 22 maja 2022 r.
Szkolenie zakończone.
Dodatkowych informacji udzielają koordynatorzy:
Grażyna Skirmuntt, Sonia Gogulla
tel.: 32 209 53 12 lub 14 wew. 112
e-mail: /