Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy na seminarium online na platformie Zoom Co pomaga nam radzić sobie z psychologicznymi skutkami kryzysu pandemii? – zasoby.

Zapewne od pewnego czasu zmagacie się Państwo w swoim życiu zawodowym, jak i osobistym z kryzysem związanym z pandemią i jego różnorodnymi skutkami. Zapraszamy zatem na webinarium w którym, przyjmując za punkt wyjścia model prewencji stresu, opracowany przez jedną z izraelskich instytucji, która ma prawie 40 letnie doświadczenie w tym obszarze, przybliżymy różne elementy radzenia sobie z kryzysem.

Czy nasze najbardziej naturalne lekarstwa, dostępne na wyciągnięcie ręki, takie jak ruch, relaksacja, medytacja, humor, twórczość, wyobraźnia, rozmowa czy modlitwa naprawdę korzystnie działają w sytuacji kryzysu pandemii? A jeśli tak, jest to czemu tak się dzieje? Podczas spotkań przybliżymy zarówno potwierdzenia tych sposobów, dostępne w badaniach, jak i (co sądzimy, ważniejsze) otrzymacie Państwo uporządkowane źródła, z których będziecie mogli samodzielnie korzystać. Pewnym przedsmakiem tego seminarium jest materiał Ruszaj się, ćwicz – propozycje krótkich ćwiczeń ruchowych dla osób w każdym wieku

Podstawowe informacje o seminarium:

Webinarium poprowadzi Wioleta Baraniak – psycholog, nauczyciel-konsultant ROM-E "Metis", posiadająca ponad 25-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej i pomocy psychologicznej, psychoedukacji, interwencji kryzysowej, w tym 15-letnie doświadczenie w pracy interwencyjnej w pomocy telefonicznej ("Telefon zaufania"). Specjalizuje się w interwencji kryzysowej w wypadku śmierci samobójczej (postwencja) i zagrożeniu samobójstwem, jak również w zagadnieniu żałoby. Prowadzi treningi rozwoju osobistego, trening antystresowy, trening umiejętności wychowawczych. Ostatnim jej zainteresowaniem zawodowym jest psychologia zdrowego odżywiania.

Liczba godzin: 6 dydaktycznych

Terminy zajęć: 27 listopada i 4 grudnia 2020 r. w godz. 14:30 – 16:30

Miejsce realizacji: platforma Zoom. Zachęcamy uczestników do korzystania w trakcie seminarium z połączeń audio i video.

 

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału: 40 zł

Termin płatności: 23 listopada 2020 r.

Prosimy o wpłatę na konto:

ING Bank Śląski S.A.
94 1050 1214 1000 0090 7749 6066
z dopiskiem: 18S/O

FAKTURY – Uwaga!

Wystawiona faktura nie podlega zmianie! Prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższymi informacjami.

W przypadku wpłat dokonywanych przez osobę prywatną automatycznie wystawiamy fakturę na nazwisko osoby wpłacającej.

W razie innej formy płatności prosimy przed dokonaniem wpłaty uzgodnić to z p. Mariolą Majzner – tel. 32 209 53 12 lub 14 wew. 118, e-mail:

W przypadku wpłat dokonywanych przez szkołę/placówkę prosimy w tytule przelewu podać kod szkolenia, NIP instytucji oraz imiona i nazwiska uczestników, za których została dokonana opłata.

Centralizacja VAT – szkoły/placówki prosimy ponadto o przesłanie danych nabywcy i odbiorcy potrzebnych do wystawienia faktury VAT na adres e-mail:

Nieuiszczenie opłaty w terminie, w przypadku dużej liczby uczestników, skutkować może brakiem możliwości uczestniczenia w szkoleniu.

 

Dodatkowych informacji udziela koordynator:

Wioleta Baraniak
tel.: 32 209 53 12 lub 14 wew. 124
e-mail:

Opublikowano 26 września 2020
Wróć