Drama w rozwijaniu kompetencji społeczno-emocjonalnych dzieci
Informacja archiwalna
Zarchiwizowano 19 września 2018
Zapraszamy na warsztaty: Drama w rozwijaniu kompetencji społeczno-emocjonalnych dzieci.
Adresaci szkolenia: warsztat adresowany jest do nauczycieli języka angielskiego pracujących w przedszkolach, edukacji wczesnoszkolnej i szkołach językowych.
Termin spotkania: 19 września 2018 r. w godz. 15:30 – 17:30
Miejsce: ROM-E Metis w Katowicach
Opis szkolenia:
Szkolenie teoretyczno-praktyczne oparte na pomocach i materiałach edukacyjnych Trinity College London.
Warsztat adresowany jest dla osób pragnących:
- poznać istotę dramy i jej wpływ na postawy dzieci oraz wzmocnienie motywacji do nauki języka angielskiego,
- poznać praktyczne sposoby rozwijania aktywności poprzez uczestnictwo w formach teatralnych lub zwykłego odgrywania ról,
- poznać sposoby na odwoływanie się do indywidualności dziecka, które sprzyjają rozwijaniu wyobraźni i fantazji,
- dowiedzieć się, w jaki sposób podejście holistyczne gwarantuje połączenie nauki z emocjami, wyobraźnią, intuicją i działaniem oraz jak wykorzystywać je na zajęciach i dostosowywać do bieżących potrzeb i możliwości uczniów,
- poznać nowe możliwości uatrakcyjniania zajęć,
- pracować nad poczuciem zadowolenia i sukcesu u dzieci i siebie,
- wzbogacić swój warsztat pracy.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
Uczestnik:
- potrafi wykorzystać elementy dramy na swoich zajęciach języka
- jest świadomy w jaki sposób uatrakcyjnić swoje zajęcia,
- potrafi czerpać radość z pracy z dziećmi oraz rozumie ideę washbacku.
Metoda szkolenia: warsztaty
Czas trwania: 2 godziny
Warunki uczestnictwa
Udział w szkoleniu jest nieodpłatny.
Szkolenie zakończone.
Dodatkowych informacji udziela koordynator – Beata Cielecka:
tel.: 32 209 53 12 lub 14 wew. 116
e-mail:
Notki o prowadzących:
Alicja Gałązka – Psycholog, lingwista, licencjonowany coach, międzynarodowy trener oraz psychoterapeuta. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego oraz School of Education in University of Exeter, UK. Wykładowca i pracownik naukowy w Uniwersytecie Śląskim oraz wielu innych uczelniach prywatnych. Autorka licznych programów studiów podyplomowych. Koordynatorka i uczestniczka wielu międzynarodowych projektów i sympozjów naukowych i badawczych. Odbyła kilkanaście staży i wizyt na uniwersytetach europejskich głównie w UK oraz USA Wykładowca i międzynarodowy trener z zakresu umiejętności komunikacyjnych, twórczego myślenia i rozwiązywania problemów, rozwoju inteligencji emocjonalnej i społecznej oraz pełnego, optymalnego wykorzystywania potencjalności każdej jednostki. Ekspert z zakresu dramy- metody wykorzystywanej w edukacji, treningach interpersonalnych, zarządzaniu oraz terapii. Założyciel oraz dyrektor Centrum Edukacyjnego FUTURE, które od 20 lat kształci dzieci, młodzież i dorosłych, realizując liczne projekty naukowe, unijne oraz szkoleniowe. Autorka nowatorskiej metody nauczania języków obcych Future Learning System opartej o założenia psychologii poznawczej, psychoneurologii oraz dramy. Prowadzi liczne szkolenia oraz coaching dla firm, korporacji, instytucji użyteczności publicznej, lekarzy, nauczycieli oraz innych grup zawodowych.
Adam Jańczak – od ponad 20 lat związany z edukacją i uczeniem języka angielskiego. Nauczyciel, metodyk, konsultant egzaminacyjny i freelancer. Ostatnie kilka lat spędził prowadząc szkolenia z wykorzystania nowoczesnych rozwiązań cyfrowych opartych o formułę blended learningu w Republice Czeskiej, w Rumunii, na Węgrzech i Słowacji. W pracy koncentruje się głównie na motywowaniu, wspieraniu kreatywnego myślenia i rozwoju uczniów.
Więcej informacji o metodzie: trinitycollege.com.pl