Zastosowanie materiałów kreatywnych i plastycznych
Informacja archiwalna
Zarchiwizowano 13 stycznia 2012
Zapraszamy na warsztaty pt. Zastosowanie materiałów kreatywnych i plastycznych.
Adresaci: nauczyciele przedszkoli, szkół podstawowych, świetlic, terapeuci oraz wszyscy zainteresowani tematem.
Cel:
- poznanie nowych technik plastycznych,
- wykorzystanie "zwykłych" materiałów plastycznych do kreatywnych działań,
- zastosowanie podstawowych materiałów plastycznych do uzyskania ciekawych efektów graficznych.
Szkolenie zorganizowane we współpracy z firmą ARTYZAN wyłącznym dystrybutorem w Polsce produktów PlayMais, BUBBER, MOONSAND i SCOLA. Nowością będzie przedstawienie zestawów kreatywnych dla dzieci – Pan Robótka – opracowanych na podstawie i do licencyjnego programu telewizyjnego Mister Maker (telewizja BBC).
Są to wyjątkowe, ekologiczne materiały kreatywne i edukacyjne, spełniające najwyższe wymagania, jakie stawia się produktom dla dzieci. Oprócz tego, ich właściwości i wysoki stopień bezpieczeństwa stawiają je również w grupie materiałów terapeutycznych. Jest to szczególnie ważne i wskazane w pracy z dziećmi dysfunkcyjnymi zarówno z upośledzeniem ruchowym jak i umysłowym, daje to możliwości szerokiego ich zastosowania w placówkach integracyjnych, ale również w wielu terapiach.
Uczestnicy warsztatów otrzymują dyplom ukończenia szkolenia.
Termin: 13 stycznia 2012 r. w godz. 15:00 – 19:00
Koordynator: Barbara Cyl
Miejsce: ROM-E Metis w Katowicach
Cena szkolenia wynosi 70 zł
Prosimy o dokonanie wpłaty na konto:
ING Bank Śląski S.A. 94 1050 1214 1000 0090 7749 6066
z dopiskiem: 20WD
Wpłaty przyjmujemy także w kasie ROM-E Metis.
Szkolenie zakończone.
Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach prosimy o przesłanie wypełnionej i podpisanej karty zgłoszenia faksem lub pocztą. Aby pobrać kartę zgłoszenia, kliknij tutaj.
Fax: 32 209 53 13
Adres: ROM-E Metis, 40-530 Katowice, ul. Drozdów 21
Istnieje także możliwość zgłoszenia online.
Dodatkowych informacji udziela – Grażyna Ryba:
tel.: 32 209 53 12 lub 14 wew. 124
e-mail: