Account executive – specjalista ds. sprzedaży reklam

  • stanowisko typu handlowca; obejmuje: monitoring rynku reklamy, pozyskiwanie nowych reklamodawców

Art. Director – dyrektor artystyczny

  • praca nad stroną plastyczną firmy, projektowanie graficzne produktów, oprawa plastyczna imprez promocyjnych, koordynowanie działań grafików i projektantów

Copywriter

  • Tworzenie tekstów do kampanii reklamowych telewizyjnych, prasowych, spotów radiowych

E-Commerce Manager – konsultant internetowy

  • poszukiwanie klientów dla portalu internetowego twojej firmy, prezentacje internetowe u klienta, obsługa internetu

Head Hunter – "Łowca głów"

  • Praca polegająca na wyszukiwaniu i tworzeniu bazy danych pracowników, głównie wyższego szczebla, w celach rekrutacyjnych

Help Desk – pomocnik informatyka

  • obsługa programów komputerowych, instalacje, pomoc innym współpracownikom

Human Resources – doradca personalny

  • udział w procesie rekrutacji nowego personelu, organizacja szkoleń, systemu motywowania pracowników, systemu oceniania

Junior Analyst – młodszy analityk

  • Praca obejmująca m.in. opracowanie strategii przedsiębiorstw, wdrażanie systemów informatycznych, zarządzanie finansowe

Key Account Manager – osoba odpowiedzialna za promocje i sprzedaż produktu

  • Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, posługiwanie się technikami sprzedaży, znajomość rynku

Market Leader

  • Przygotowywanie produktów firmy, monitorowanie rynku, nawiązywanie kontaktów handlowych, uczestnictwo w targach

Marketing manager /Marketing assistant / Market researcher / Brand manager - Pracownik działu marketingu, asystent ds. marketingu

  • Praca w działach reklamy i promocji, monitorowanie i analiza rynku sprzedaży, opracowywanie strategii marketingowych i planów sprzedaży

Media Manager – specjalista ds. zakupu mediów

  • sporządzanie mediaplanów, analiza zachowań konkurencji na rynku mediów, analiza kosztów i rozliczanie kampanii

Personnel Consultant – specjalista ds. socjalnych

  • zarządzanie pracownikami w firmie, rekrutacja, kontrola i ocena zasobów ludzkich, planowanie szkoleń, monitorowanie świadczeń pracowniczych

Promotion Manager – specjalista ds. promocji

  • dbanie o wizerunek firmy, organizacja akcji promocyjnych, kampanii reklamowych – działalność związana z działem public relation

Sales Engineer – inżynier sprzedaży

  • poszukiwanie partnerów handlowych w kraju i zagranicą, rozwijanie i umacnianie kontaktów

Sales Manager – szef działu sprzedaży, dystrybutor produktów wśród większych klientów

  • zarządzanie działem sprzedaży, nadzorowanie rynku

Sales Representative – przedstawiciel handlowy

  • praca polegająca na pozyskiwaniu nowych klientów, negocjowaniu nowych kontraktów i umów, przedłużaniu starych

Strategic Planner

  • specjalista ds. planowania strategicznego

Systems Analyst – analityk systemów komputerowych

  • analiza sprzętu komputerowego i systemów komputerowych w firmie

Telemarketer / reporter

  • pozyskiwanie klientów poprzez kontakty telefoniczne, internetowe, osobiste

Webmaster – administrator strony lub serwisu WWW

  • przygotowywanie i opracowywanie serwisów i stron WWW
Wróć