Zapraszamy Państwa na webinarium

Puste krzesło – cztery perspektywy nieobecności uczniów na zdalnych lekcjach,

które odbędzie się w dniu 18 czerwca 2020 r. w godz. 17:00 – 19:00.

Nauczyciele, od czasu wprowadzenie zdalnego nauczania, borykają się z nieobecnością uczniów podczas prowadzonych lekcji. Powodów, że nie wszyscy uczniowie uczestniczą w lekcjach, jest wiele. Co mogą zrobić nauczyciele i wychowawcy, którzy stracili kontakt ze swoimi uczniami/podopiecznymi? O tym pragniemy porozmawiać podczas webinarium z Magdaleną Dziedziak-Wawro – psychologiem z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Jaworznie oraz Bożeną Kowalską – Kierownikiem II Zespołu Kuratorskiego Służby Sądowej Wykonującego Orzeczenia w Sprawach Rodzinnych i Nieletnich w Sosnowcu.

 

W rozmowie poruszymy kwestie dotyczące:

  • Co oznacza metafora pustego krzesła, czyli cztery perspektywy nieobecności uczniów – perspektywa ucznia, nauczyciela, rodzica oraz przedstawiciela nadzoru kuratorskiego.
  • Kto powinien monitorować i diagnozować sytuacje nieobecności uczniów na zdalnych lekcjach?
  • Jakie ważne sygnały mogą wskazywać na zagrożenie wykluczeniem z edukacji?
  • O co warto zadbać, aby uczniowie nie opuszczali e-lekcji?
  • Do kogo można zwracać się o pomoc w sytuacji e-wagarów?

Serdecznie zapraszamy nauczycieli, pedagogów, psychologów, dyrektorów, którzy zdalnie prowadzą zajęcia z uczniami.

Termin: 18 czerwca 2020 r. w godz. 17:00 – 19:00

Liczba godzin: 3

Miejsce: spotykamy się online na platformie Clickmeeting

 

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału: 20 zł

Termin płatności: 17 czerwca 2020 r.

 

Koordynator:

Magdalena Wieczorek

Opublikowano 4 czerwca 2020
Zmieniono 5 czerwca 2020
Zarchiwizowano 18 czerwca 2020
Wróć