Psychologiczne i poznawcze aspekty funkcjonowania ucznia

Zapraszamy na szkolenie nauczycieli, wychowawców oraz pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych: Psychologiczne i poznawcze aspekty funkcjonowania ucznia na II etapie progu edukacyjnego.

Dziecko przekraczające próg edukacji wczesnoszkolnej znajduje się w nowej dla niego i czasami trudnej sytuacji. Gdy kończy trzecią klasę wydaje się, że jest na tyle zaklimatyzowane w szkole, że nie potrzebuje wsparcia. Nie do końca jednak dotyczy to każdego dziecka. Mamy w szkole dzieci o różnym stopniu wrażliwości i różnym stopniu przygotowania do podjęcia nauki w czwartej klasie. Dlatego niezwykle ważna jest postawa każdego nauczyciela mającego kontakt z dzieckiem. Na co zwrócić uwagę na progu II etapu edukacyjnego, co wzmacniać a co należy wygaszać to myśl przewodnia naszego warsztatu.

 

Tematyka:

  • charakterystyka ucznia na drugim etapie edukacyjnym,
  • praca nad rozwojem i stymulowaniem uwagi uczniów,
  • motywowanie uczniów do nauki – wyzwanie dla nauczyciela.

Prowadzący: Mirosława Bochner, Katarzyna Jaworska

Terminy zajęć:

15 października 2013 r. w godz. 14:30 – 18:30
19 listopada 2013 r. w godz. 14:30 – 18:30
10 grudnia 2013 r. w godz. 14:30 – 18:30

Miejsce realizacji: ROM-E Metis w Katowicach

Koszt udziału: 45 zł

 

 

 

Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach prosimy o przesłanie wypełnionej i podpisanej karty zgłoszenia faksem lub pocztą. Aby pobrać kartę zgłoszenia, kliknij tutaj.

Fax: 32 209 53 13
Adres: ROM-E Metis, 40-530 Katowice, ul. Drozdów 21

Istnieje również możliwość zgłoszenia online.
 

Dodatkowych informacji udziela koordynator – Mirosława Bochner

tel.: 32 209 53 12 lub 14 wew. 102
e-mail:

Opublikowano 13 września 2013
Zmieniono 8 października 2013
Zarchiwizowano 15 października 2013
Wróć