Jak wykreować szkołę?
Budowanie i promowanie wizerunku szkoły lub placówki.

Seminarium dla dyrektorów szkół i placówek z terenu województwa śląskiego organizowane w ramach Akademii Zarządzania Dyrektorów.

 

Co zrobić, by jak największa liczba klientów – uczniów i ich rodziców – uznała, że właśnie ta, a nie inna szkoła spełnia ich oczekiwania? Zmieniający się w błyskawicznym tempie rynek pracy i usług w naszym kraju wymusił powstanie rynku usług edukacyjnych. Skutkuje to koniecznością podejmowania przez szkoły i placówki różnych działań marketingowych.

Celem owych zadań jest utworzenie i utrwalenie pożądanego wizerunku szkoły.

 

Dobry wizerunek szkoły jest istotnym czynnikiem wpływającym na jej wybór przez potencjalnych uczniów. Składa się na niego jakość i poziom kształcenia, zapewnienie warunków bezpieczeństwa ucznia oraz zaufanie, jakie rodzic pokłada w szkole, której powierzył swoje dziecko.

Promowanie dobrego wizerunku szkoły poprzez public relation to działanie długoterminowe, ale absolutnie konieczne, jeśli zależy Państwu, by pozytywna opinia o szkole lub placówce oświatowej trafiła do odbiorców szkolnych usług, czyli rodziców i ich dzieci.

Być może warto, aby każda szkoła miała osobę do zadań PR.

 

Chcemy Państwu przybliżyć seminarium na temat Jak wykreować szkołę?, które poprowadzi specjalista z zakresu dziennikarstwa, pan Piotr Biernat – dziennikarz pełniący funkcję rzecznika prasowego. Omówi on zasady i reguły budowania strategii public relation w szkole. Zapozna Państwa z metodami współpracy z mediami i elementami prawa prasowego. Powie jak reprezentować placówkę w sytuacji kryzysowej (przemoc, narkotyki, wypadek). Przybliży reguły pisania komunikatów prasowych, oświadczeń, polemik i sprostowań.

 

Spotkanie, na które zapraszamy dyrektorów szkół i placówek, odbędzie się 1 grudnia 2011 r. w godz. 9:00 – 13:00 w ROM-E Metis w Katowicach.

 

Seminarium bezpłatne.

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o zgłoszenie online.

Dodatkowych informacji udziela koordynator – Jolanta Leśniak:

tel.: 32 209 53 12 lub 14 wew. 116
e-mail:

Opublikowano 17 listopada 2011
Zarchiwizowano 1 grudnia 2011
Wróć