Model pracy z uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem – 1SD/1

1. Skąd się bierze uczeń niedostosowany społecznie?

  • podstawowe pojęcia (np. niedostosowanie, demoralizacja, zaburzenia zachowania),
  • mechanizmy powstawania,
  • poziomy,
  • źródła niedostosowania społecznego.

2. Jak funkcjonuje uczeń niedostosowany społecznie?

  • w domu,
  • w szkole,
  • w grupie rówieśniczej,
  • w szerszym otoczeniu społecznym.

3. Jak pracować z uczniem niedostosowanym społecznie?

  • procedura diagnozowania,
  • podział kompetencji i przydział zadań,
  • konstruowanie indywidualnego planu pracy z uczniem,
  • ewaluacja i modyfikacja planu.

4. Na jakie zaplecze może liczyć nauczyciel?

  • system wspierania nauczyciela w pracy,
  • szerokie kompetencje zawodowe,
  • uczeń w systemie i system dla ucznia.

 

Prowadzący: Małgorzata Bulman, Joanna Kowalska

Miejsce: Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP oddział w Katowicach, ul. Katowicka 27

Terminy spotkań: 13 i 20 października 2011 r. w godz. 14:00 – 18:00

Ważna informacja dla uczestników szkolenia 1SD/1 – Model pracy z uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem społecznym. Termin trzeciego spotkania został wyznaczony na dzień 28 listopada 2011 r. w godz. 14:00 – 18:00, miejsce szkolenia: ROM-E Metis w Katowicach, ul. Drozdów 21, prowadzący: Małgorzata Bulman, Joanna Kowalska.

Koszt udziału: 55 złotych

Termin ostateczny wpłaty: 20 września 2011 r.


Studium pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole i placówce – spis modułów

Opublikowano 6 września 2011
Zmieniono 24 października 2011
Zarchiwizowano 28 listopada 2011
Wróć