Informacja archiwalna
Zarchiwizowano 22 października 2009
O seminarium Termin i miejsce Program seminarium O wykładowcach Zdaniem nauczycieli Inspiracje: Literatura Ciekawe linki Czytelnia Warunki uczestnictwa Zgłoszenie online Kontakt | |
| "To pamięć szczegółu jest największym lekarstwem przeciwko uogólnianiu i wielkim liniom rozwoju. Bo, co to są wielkie linie rozwoju? Potem pisze ktoś historie Chin i stwierdza: od VIII do XIII wieku trwały w Chinach zamieszki. Koniec, kropka. Oto wielka linia rozwoju. A uwaga zwrócona na szczegół pozwala wypełnić te wszystkie puste rzekomo wieki nieskończonością spraw ludzkich. Oto czemu podczas pobytu w Krakowie trwonię czas w Bibliotece Jagiellońskiej, czytając "Przegląd Wileński" z roku 1912... Szuka pan szczegółu? Tak, to jest potrzeba szczegółu" "Rozmowy na koniec wieku, cz. I", wydawnictwo Znak, Kraków 2001, s. 16-17, fragment rozmowy z Czesławem Miłoszem Szanowni Państwo! Zamieszczamy poniżej nadesłane wypowiedzi nauczycieli, którzy zechcieli się z nami podzielić swoimi spostrzeżeniami nt. zmian, które zaobserwowali w swoim miejscu i sposobie pracy na przestrzeni ostatnich lat. Mamy nadzieję, że ten głos innych nauczycieli, będzie dla Państwa inspirującą lekturą, w której być może odnajdziecie ślady własnych doświadczeń. Wypowiedzi nauczycieli: Rodowici cyfrowcy i cyfrowi imigranci (180.54 KB) – Sabina Furgoł, Lechosław Hojnacki Człowiek w sytuacji przemian – powrót do wartości (149.98 KB) – Maria Bernad |
|
Opublikowano 2 kwietnia 2009
Zmieniono 9 października 2009
Zarchiwizowano 22 października 2009