Model pracy z uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem – 1SD/1/3 – III edycja

1. Skąd się bierze uczeń niedostosowany społecznie?

  • podstawowe pojęcia (np. niedostosowanie, demoralizacja, zaburzenia zachowania),
  • mechanizmy powstawania,
  • poziomy,
  • źródła niedostosowania społecznego.

2. Jak funkcjonuje uczeń niedostosowany społecznie?

  • w domu,
  • w szkole,
  • w grupie rówieśniczej,
  • w szerszym otoczeniu społecznym.

3. Jak pracować z uczniem niedostosowanym społecznie?

  • procedura diagnozowania,
  • podział kompetencji i przydział zadań,
  • konstruowanie indywidualnego planu pracy z uczniem,
  • ewaluacja i modyfikacja planu.

4. Na jakie zaplecze może liczyć nauczyciel?

  • system wspierania nauczyciela w pracy,
  • szerokie kompetencje zawodowe,
  • uczeń w systemie i system dla ucznia.

 

Zmiana miejsca pierwszego spotkania!
Pierwsze spotkanie odbędzie się w Katowicach przy ulicy Krasińskiego 21 w Ośrodku "Po Moc" (zobacz plan dojazdu...).

Pierwsze spotkanie: Ośrodek "Po Moc" w Katowicach, ul. Krasińskiego 21.

Drugie i trzecie spotkanie: ROM-E Metis w Katowicach.

Terminy spotkań: 26 marca, 16 kwietnia i 7 maja 2012 r. w godz. 14:00 – 18:00

Koszt udziału: 55 zł


Studium pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole i placówce – spis modułów

Opublikowano 4 stycznia 2012
Zmieniono 22 marca 2012
Zarchiwizowano 7 maja 2012
Wróć