Model pracy z uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem – 1SD/1/2 – II edycja

1. Skąd się bierze uczeń niedostosowany społecznie?

  • podstawowe pojęcia (np. niedostosowanie, demoralizacja, zaburzenia zachowania),
  • mechanizmy powstawania,
  • poziomy,
  • źródła niedostosowania społecznego.

2. Jak funkcjonuje uczeń niedostosowany społecznie?

  • w domu,
  • w szkole,
  • w grupie rówieśniczej,
  • w szerszym otoczeniu społecznym.

3. Jak pracować z uczniem niedostosowanym społecznie?

  • procedura diagnozowania,
  • podział kompetencji i przydział zadań,
  • konstruowanie indywidualnego planu pracy z uczniem,
  • ewaluacja i modyfikacja planu.

4. Na jakie zaplecze może liczyć nauczyciel?

  • system wspierania nauczyciela w pracy,
  • szerokie kompetencje zawodowe,
  • uczeń w systemie i system dla ucznia.

 

Prowadzący: Tomasz Stuła

Miejsce: Ośrodek "Po Moc" w Katowicach, ul. Krasińskiego 21 (zobacz plan dojazdu...)

Terminy spotkań: 19 stycznia, 16 lutego i 1 marca 2012 r. w godz. 14:00 – 18:00

Koszt udziału: 55 zł


Studium pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole i placówce – spis modułów

Opublikowano 22 września 2011
Zmieniono 4 stycznia 2012
Zarchiwizowano 1 marca 2012
Wróć