Etapy pracy, etapy przynależności - podsumowanie
Informacja archiwalna
Zarchiwizowano 23 sierpnia 2016
Zdrowie:
- fizyczne,
- psychiczne,
- społeczne,
- duchowe.
Adresaci działań:
- uczniowie,
- nauczyciele,
- pracownicy szkoły nie będący nauczycielami,
- rodzice,
- społeczność lokalna.
Przykładowe obszary edukacji zdrowotnej:
- Profilaktyka uzależnień (tytoń, alkohol, narkotyki),
- Zdrowe odżywianie się, prawidłowa dieta,
- Aktywność fizyczna,
- Kobiety – mężczyźni – równouprawnienie, problematyka gender
- Profilaktyka HIV/AIDS,
- Pokojowe rozwiązywanie konfliktów,
- Ochrona środowiska,
- Bezpieczeństwo w ruchu drogowym.
ETAPY PRZYNALEŻNOŚCI DO SIECI – SCHEMAT
Przesłanie zgłoszenia | ||
|
| Ścieżka C Prolongata Certyfikatu Śląskiej Sieci Szkół Promujących Zdrowie (3 lata) |
ETAPY PRACY
- Diagnoza wstępna stopnia zadowolenia ze szkoły uczniów, nauczycieli oraz rodziców.
- Wybór problemu priorytetowego/problemów priorytetowych, opracowanie celu priorytetowego/celów priorytetowych w oparciu o diagnozę.
- Napisanie autorskiego programu promocji zdrowia – na 3 lub 5 lat – wokół problemu priorytetowego/problemów priorytetowych, celu priorytetowego/celów priorytetowych.
- Realizacja programu:
I rok:
- opracowanie szczegółowego planu działań – w oparciu o program
- realizacja ww.
- ewaluacja działań
- raport
II rok:
- opracowanie szczegółowego planu działań – w oparciu o program
- realizacja ww.
- ewaluacja działań
- raport
III rok:
- opracowanie szczegółowego planu działań – w oparciu o program
- realizacja ww.
- ewaluacja działań
- raport
IV i V rok analogicznie
- Po 3. lub 5. latach ewaluacja końcowa
- W oparciu o ewaluację napisanie i realizacja nowego 3. lub 5. letniego programu promocji zdrowia
Opublikowano 14 listopada 2007
Zmieniono 9 listopada 2010
Zarchiwizowano 23 sierpnia 2016